Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av Lovisa Eriksson - 27 augusti 2015 20:10

Hej på er
Jag heter Lovisa och är 13år kommer från Stockholm men bor inte där nu.
Jag är nog en ganska Glad person som gillar allt möjligt men på den här bloggen ska jag skriva om min vardag och mig själv.
Även fast jag är en ganska glad person så är jag också väldigt osäker på mig själv jag har också panik ångest och vet inte riktigt just nu vart jag har mig själv. okej så här va det jag satt i skolan en helt vanlig matte lektion och radion va på och då spelades den där låten "det ska va gött att leva annars kan man dö" jag själv har aldrig lyssnat så noga på den sången men då gjorde jag det jag tycker att det är så sjukt att man skrev den låten för allvarligt
I livet finns det dåliga och bra tider och då när det inte är så jävla gött att leva (förlåt för uttrycket) tycker dom som skrev låten då att man ska dö? Eller? Jag vet att det bara är en låt men allvarligt talat man borde tänka.
Aja som Morran och Tobias säger "det är en dag imorgon också"
Det är fredag en skoldag så vi hörs då nu ska jag snart lägga mig så puss puss??

Nu kommer lite bilder på mig själv så ni lär känna mig bättre och se vem jag är

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards