Alla inlägg under september 2015

Av Lovisa Eriksson - 29 september 2015 06:56

Oj nu var det en vecka sedan jag skrev något men jag har haft så mycket i skolan läxor,inlämningar,prov,presentationer så ni vet nu är det tisdag morgon jag har ätit frukost och klätt på mig snart ska jag gå till bussen men vi ses imorgon puss puss

Av Lovisa Eriksson - 21 september 2015 21:37

Hej alla killar och tjejer nu ligger jag i sägen för jag ska sova snart men jag måste skriva lite först ja idag var det måndag vi hade engelska,teknik,svenska,dans så det var en kort dag men rolig vädret var kallt på morgonen men sen mlev det lite soligt mot ett tiden ja den nionde oktober ska jag ha övernattnings fest för minna kompisar för jag fyller år jag fyller den andra oktober så det blir helgen efter det ska bli så kul vi blir 6st tjejer med mig men aja godnatt och sov en god skönhetssömn alla små gräddtårtor

Av Lovisa Eriksson - 19 september 2015 07:43

Hej på er idag har jag fullt upp vi ska fest här hemma hos oss för det är kulturnatten festen börjar kl 2 och sen på kvällen går man kultur natten från typ 6-12 men det dom är speciellt är att jag fick reda på att jag ska dansa på en föreställning kl 6-7 så jag kommer vara borta den timmen men aja kanske skriver mer idag får se men hej då så läge och förresten glad helg eller hur man säger

Av Lovisa Eriksson - 17 september 2015 21:33

Nu har jag skaffat pariscope det är verkligen så kul så snälla människor över hela världen man blir värkligen glad jag har pratat engelska svenska och spanska idag även fast det finns några som kan kännas äckliga så blockar man dom bara sen behöver man inte bry sig om det jag blir så glad när folk skriver att man är fin och glad såsom person man stärker värkligen sitt självförtroende så glad om du vill se mig på pariscope heter jag lovisae jag kommer va aktiv imorgon följ mig där puss puss

Av Lovisa Eriksson - 16 september 2015 22:10

Idag har jag ju haft UVS och möte ni kan läsa i förra inlägget det gick väll bra tycker jag men det kunde gått bättre vi hade dans idag också vi tränat till kultur natten och då ska vi dansa så skolan visar profilen dans och musikarna sjunger jo jag har ju inte berättat jag går på en skola där man tar intagnings prov och sen dansar man 5 timmar i veckan under lektionstid typ på morgonen har man tex matte sen svenska sen dans sen bild sen fysik typ nått sånt jag går i dans profilen skolan är från 4-9 så jag gick på en annan skola innan men nu är klockan mycket så godnatt puss puss

Av Lovisa Eriksson - 15 september 2015 17:48

Oj jag har inte skrivit så ofta som vanligt men nu när skolan har börjat så kan jag inte göra det jo jag har mycket den här veckan jag var igår hos psykologen och där fick jag veta att jag ska gå vidare till en ny psykolog som är expert så jag ska få mera hjälp och jag orkar inte byta blää för det imorgon har jag utväckligssamtal och möte med minna lärare sen på fredag har jag engelska prov det va väll allt jo min röst är bättre men inte helt bra puss puss

Av Lovisa Eriksson - 13 september 2015 07:36

Jag är så hes nu jag har nästan ingen röst kvar så Jag är inte så pigg att prata men idag ska vi till mormor och morfar och fira mormor födelsedag så får jag se hur det går. Puss puss

Av Lovisa Eriksson - 10 september 2015 17:04

Hej Idag hade vi skolfoto får se hur det blev sen har jag varit hos kuratorn och pratat om ett möte jag ska till.
Imorgon har vi engelska läxa och jag har inte hunnit träna så stressad blääää men ses imorgon puss puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards